AMIGO MEXICANO

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1570 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Amigo Mexicano. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 0:08 Het eten is altijd fantastisch MAAR AlTIJD worden er minimaal 2 bijgerechten vergeten!!
13 jun 2026 om 23:03 Voor €60 eten besteld duidelijk kenteken en telefoonnummer vermeld en ben niet gebeld, geen eten gekregen en hun zeggen dat het bezorgd is. Telefoonnummer word niet opgenomen en de chat met de bezorger word niet op gereageerd weg is je geld. oplichters!!!
12 jun 2026 om 19:54 lekker gegeten.
5 jun 2026 om 18:44 Het eten was snel bezorgd en heerlijk, was nog perfect op temperatuur.
4 jun 2026 om 20:06 Het eten smaakte heel lekker, verse ingrediënten en goed gekruid.
29 mei 2026 om 21:57 goed,l lekker ik heb niks te klagen
24 mei 2026 om 17:38 Kipburger menu besteld. Lekker en snel bezorgd.
21 mei 2026 om 20:46 mega nice burrito
21 mei 2026 om 5:48 eten was weer heerlijk, goed heet en snel bezorgd.
10 mei 2026 om 19:55 Bestellingen gedaan maar bestelling was niet compleet, Magnum Double Gold wel betaald maar zat er niet bij.
27 apr 2026 om 21:08 Volgens mij is de kok veranderd, ik bestel hier altijd hetzelfde, pollo in champignon saus en aardappeltjes en Mexicaanse salade, alles is anders voorbereid en vond het niet meer vers en smaakvol zoals voorheen, jammer maar ga hier nooit meer bestellen.
4 apr 2026 om 19:47 Salade was oud, de gegrilde kipfilet met champignons saus was helemaal vet en met olie.